Algemene voorwaarden

Alle prijzen op de website zijn onder voorbehoud van fouten en wijzigingen.

Alle tarieven zijn in euro’s en inclusief 21% btw.

Annuleren of wijzigen van een afspraak minimaal 24 uur voor de afgesproken tijd.
Bij niet nagekomen van een afspraak wordt de gereserveerde tijd volledig in rekening gebracht.

Annuleren of wijzigingen kan via 06-23238116 of per email info@pedicurezorgplus.nl

Betaling geschiedt bij voorkeur met een betaalverzoek/tikkie of contant.
Indien u betaling wenst d.m.v. een factuur, dient u de rekening binnen 14 dagen te betalen.

Bij een niet tijdige betaling wordt er een eerste herinneringsnota verstuurd.
Als er na een tweede herinnering nog niet tot betaling wordt overgegaan zal de afhandeling van de factuur in handen worden gegeven aan een incassobureau.

Wij proberen op tijd te werken. Indien u 10 minuten of langer verlaat bent, wordt de behandeling ingekort zodat een volgende cliënt niet onnodig langer hoeft te wachten.

De cliënt voorziet de voetzorgverlener, Pedicurezorg Plus, voor de eerste behandeling van alle gegevens, waarvan de voetzorgverlener aangeeft dat deze noodzakelijk zijn of waarvan de cliënt redelijkerwijs behoort te begrijpen dat deze noodzakelijk zijn voor het zorgvuldig uitvoeren van de behandelingen.

De cliënt geeft medische veranderingen door aan Pedicurezorg Plus.

Pedicurezorg Plus neemt de persoonlijke gegevens van de cliënt op in een geautomatiseerd systeem en op een klantenkaart. Pedicurezorg Plus behandelt de vertrouwelijke gegevens van de cliënt volgens de richtlijnen In de wet bescherming persoonsgegevens.

Pedicurezorg Plus is niet aansprakelijk voor schade, van welke aard ook, ontstaan doordat de pedicure is uitgegaan van door de patiënt verstrekte onjuiste en/of onvolledige informatie over relevante lichamelijke aandoeningen, medicijngebruik, werkzaamheden of vrijetijdsbesteding.

Pedicurezorg Plus is niet aansprakelijk voor verlies, diefstal of beschadiging van persoonlijke eigendommen die de cliënt heeft meegenomen naar de praktijk.

Pedicurezorg Plus geeft 7 dagen kwaliteitsgarantie op behandelingen en producten.
Garantie vervalt indien:
– De cliënt de adviezen niet heeft opgevolgd.
– De cliënt de verwijzing naar een andere discipline niet heeft opgevolgd.
– De cliënt de producten niet volgens de gebruiksaanwijzing of aanwijzingen  heeft gebruikt.

Indien een cliënt een klacht heeft over de behandeling of een product, moet deze zo spoedig mogelijk, doch uiterlijk binnen 7 dagen, schriftelijk worden gemeld aan Pedicurezorg Plus.

Pedicurezorg Plus dient de cliënt binnen 7 dagen na ontvangst van de schriftelijke klacht, adequaat antwoord te geven. Indien de klacht gegrond is dan zal Pedicurezorg Plus de behandeling opnieuw gratis uitvoeren.

Onvoldoende resultaat van de behandeling geeft u in geen geval recht op restitutie of vrijstelling van betaling.

Indien Pedicurezorg Plus en cliënt niet tot overeenstemming kunnen komen dan kan de cliënt het geschil voorleggen aan de Geschillencommissie Uiterlijke Verzorging, waarbij Provoet is aangesloten.